Business coaching

Business Coaching

Business coaching

Business Coaching

Business coaching tukee kestävää muutosta

Coaching on inhimillisen kehittymisen prosessi, jonka tavoitteena on edistää sinulle hyödyllistä, toivottua ja kestävää muutosta. Se auttaa sinua kirkastamaan ajatuksiasi ja ottamaan käyttöön voimavarojasi (roolistasi riippumatta) niin, että voit saavuttaa tavoitteesi.

Business coaching -tapaamisissa pysähdymme työssä onnistumisen kannalta merkityksellisiksi kokemiesi asioiden äärelle. Lähdemme liikkeelle aina niistä tavoitteista, joita kohti sinä haluat edetä, joskin taustalla usein vaikuttavat myös organisaation tavoitteet.

Business coaching auttaa syventämään itsetuntemustasi

Business coaching auttaa sinua keskittymään oman kasvusi kannalta oleellisiin asioihin ja suunnittelemaan toimintastrategioita, joiden avulla teet parempia, tavoitteitasi tukevia päätöksiä. Pelkkiin suorituksiin keskittymisen sijaan saat tilaisuuden myös oman itsesi ja intuitiosi kuuntelemiseen sekä kehittymiskohteittesi ja vahvuuksiesi tunnistamiseen.

Yhteistyömme aikana voit luottamuksellisessa ilmapiirissä tutkia turvallisin mielin itseäsi sekä haastaa omia asenteitasi ja uskomuksiasi. Minun tehtäväni puolestaan on toimia ajattelukumppaninasi ja tukea sinua muutosmatkallasi juuri sinun tilanteeseesi sopivalla tavalla.

Business coaching

Business coaching auttaa syventämään itsetuntemustasi

Business coaching auttaa sinua keskittymään oman kasvusi kannalta oleellisiin asioihin ja suunnittelemaan toimintastrategioita, joiden avulla teet parempia, tavoitteitasi tukevia päätöksiä. Pelkkiin suorituksiin keskittymisen sijaan saat tilaisuuden myös oman itsesi ja intuitiosi kuuntelemiseen sekä kehittymiskohteittesi ja vahvuuksiesi tunnistamiseen.

Yhteistyömme aikana voit luottamuksellisessa ilmapiirissä tutkia turvallisin mielin itseäsi sekä haastaa omia asenteitasi ja uskomuksiasi. Minun tehtäväni puolestaan on toimia ajattelukumppaninasi ja tukea sinua muutosmatkallasi juuri sinun tilanteeseesi sopivalla tavalla.

Business coaching

Coaching soveltuu monenlaisiin tilanteisiin

Coachingissa on kyse prosessimaisesta ja luottamuksellisesta yhteistyösuhteesta, joka tukee kehittymistäsi jatkuvasti muuttuvassa työarjessa.
Business coachingin myötä:
• itsetuntemuksesi syvenee
• työtyytyväisyytesi ja työhön sitoutumisesi paranevat
• itseohjautuvuutesi ja päätöksentekokykysi vahvistuvat
• taitosi johtaa itseäsi kehittyvät ja vahvistuvat
• yhteistyö- ja vuorovaikutustaitosi paranevat
• kykysi tunnistaa omia sekä toisten voimavaroja ja osaamista kehittyy
• oppimisesi ja innovatiivisuutesi lisääntyvät
• toiminnan tuottavuus, laatu ja tuloksellisuus kasvavat

Business coaching asiakkaitani voivat olla yksilöt, ryhmät ja tiimit – toimialasta tai roolista riippumatta. Työotteeni coachina on kokonaisvaltainen ja hyödynnän työskentelyni tukena useita coachingin viitekehyksiä sekä toiminnallisia ja kehollisia menetelmiä. Kysy lisää tai varaa aika maksuttomaan tutustumistapaamiseen tästä.

lainaus

”Suosittelen vahvasti Soilea kenelle tahansa, joka tarvitsee taitavaa leadership coachia

Hän on erinomainen kuuntelija, joka osaa poimia asioista relevantit pointit ja kysyä oikeita kysymyksiä, joiden avulla coachattava pääsee omassa ajattelussaan eteenpäin. Kaiken perustana on Soilen rautainen johtamisen ammattiosaaminen, jonka avulla hän auttaa coachattavaansa tekemään oivalluksia ja huomaamaan uusia näkökulmia.”

— Emma, Head of Employee Experience

Lue lisää aiheesta

Käytämme evästeitä personoidaksemme sisältöä ja mainoksia, tarjotaksemme sosiaalisen median toimintoja sekä analysoidaksemme liikennettämme. Jaamme myös tietoa sivustomme käytöstä sosiaalisen median, mainonnan ja analytiikkakumppaneidemme kanssa. View more
Cookies settings
Hyväksyn
Tietosuojaseloste
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Rekisterinpitäjä:

Second Self Oy Nuijatie 36 C 27 33710 Tampere Y-tunnus: 3242773-8 www.secondself.fi Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö: Soile Roth puh. +358 400 782 737 soile@secondself.fi

Rekisterin nimi:

Yrityksen asiakasrekisteri Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus: Henkilötietojen käsittelyn ensisijainen peruste on asiakkaan suostumus, palvelun käyttäminen tai asiakkaan muu asiallinen yhteys palveluun. Rekisterinpitäjä kerää ja käsittelee henkilötietoja, jotta se voisi tunnistaa asiakkaan sekä mahdollistaa palvelun toteuttamisen ja yhteydenpidon rekisterinpitäjän asiakkaisiin. Rekisterinpitäjä voi käyttää tietoja myös tiedotteiden, tuotetta koskevan markkinoinnin ja uutiskirjeiden lähettämiseen esimerkiksi sähköpostitse. Rekisterinpitäjä käsittelee henkilötietoja: Asiakkaan tai potentiaalisen asiakkaan suostumukseen perustuen Asiakassuhteen ylläpitämiseen Palveluiden tarjoamiseen Palveluiden kehittämiseen Markkinointiin ja asiakasviestintään (oikeutettu etu). Rekisterinpitäjä ei voi tarjota palveluitaan, mikäli asiakas tai potentiaalinen asiakas ei anna tietojaan tai kieltää niiden käsittelyn. Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat: Henkilön nimi Henkilön asema, yritys/organisaatio Yhteystiedot: puhelinnumero, sähköpostiosoite, osoite www-sivujen osoitteet Sosiaalisen median profiilit Tiedot tilatuista palveluista ja niiden muutoksista Laskutustiedot Muut asiakassuhteisiin ja tilattuihin palveluihin liittyvät tiedot

Säännönmukaiset tietolähteet:

Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkailta: www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä Sähköpostitse Puhelimitse Sosiaalisen median palvelujen kautta Sopimuksista Asiakastapaamisista Muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan. Evästeet: Käytämme verkkosivuillamme evästeitä (cookies) ja muita vastaavia seurantatekniikoita. Eväste on tekstitiedosto, jonka selain tallentaa käyttäjän päätelaitteelle. Evästeet ovat itsemme asettamia tai kolmannen osapuolen eli ulkopuolisten tahojen evästeitä, jotka kuuluvat markkinointi-, analytiikka- tai sosiaalisen median palveluita tarjoaville tahoille. Nämä niin sanotut kolmannet osapuolet voivat asettaa evästeitä käyttäjän päätelaitteelle käyttäjän vieraillessa verkkosivuilla. Käytämme evästeitä ja muita vastaava tekniikoita seurataksemme ja analysoidaksemme verkkosivujemme käyttöä ja kehittääksemme verkkosivuja. Voimme myös kerätä tietoa esimerkiksi markkinointisähköposteista ja uutiskirjeistä selvittääksemme, onko viestit avattu ja onko avaaminen johtanut toimenpiteisiin, kuten siirtymiseen verkkosivuillemme. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle: Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti muille tahoille. Tietoja voidaan julkaista siltä osin kuin niin on sovittu asiakkaan kanssa. Tietoja voidaan siirtää rekisterinpitäjän toimesta myös EU:n tai ETA:n ulkopuolelle. Rekisterin suojauksen periaatteet: Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoa säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittistä tietoa käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista: Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa, pääsääntöisesti kuukauden kuluessa.

Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet:

Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä (”oikeus tulla unohdetuksi”). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa, pääsääntöisesti kuukauden kuluessa. Muutokset: Ilmoitamme tämän tietosuoja- ja rekisteriselosteen muutoksista tällä sivulla. Saatamme myös korostaa muutoksia Palvelussa tai lähettää muutoksista sähköpostia Asiakkaille.
Save settings
Cookies settings